Edebiyat Sozleri


  • Aşka inancını kaybetmiş her kadının arkasında, başarılı bir erkek vardır.

  • Kalbi kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir...
  • Şair demiş ya Sen Git Aşk bana kalsın. Bende diyorum ki ben kendime yeterim Sahte aşkın sende kalsın !
  • Ben sana uyandım yine, Sen başkalarıyla uyurken...
  • Bilirim, Gidenle ölünmez ama Kalanlarla da yaşanmıyor.

  • Aşk'ın değeri ; gelirken verdiği mutlulukla değil..! Giderken bıraktığı acıyla anlaşılır..!
  • Seni sevmeyene asla sabır gösterme. Çünkü, Sabrının adı yüzsüzlük, fedakarlığın adı eziklik, sevginin adı kişiliksizlik olur.
  • Soğuktan Üşümenin çaresi sobaya atılan iki odundur. Yalnızlıktan Üşümenin sebebi terkeden bir odundur.
  • Sevgili dedi ki, düşüne gireceğim senin. Öyle sevindim ki yıllardır gözüme uyku girmedi.
  • Hep başını alıp gidebilecek kadar cesur, ama hep kalıp savaşacakmış kadar gözüpek olabilmeli insan!
  • İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş.
  • Dünümde olmayanlar, yarınım için akıl vermesin. hakkımda bilginiz yoksa, fikriniz de olmasın..!
  • Giden midir terkeden, yoksa kalan mı ? Şair der ki, Kalan gidenin gitmesine ses çıkarmıyorsa, çoktan terketmiştir.
  • Dost; göze sezdirmeden gözyaşı silendir.
  • Nur içinde yat kalbim, Ben katilini çok sevdim.
  • Hiç kimse senin gözyaşlarını haketmez, onu hakeden seni asla ağlatmayacak olandır.
  • En Sağır Edici Ses Acı Çeken Bir Kadının Suskunluğudur...
  • Başarının ne olduğunu bilmiyorum! Fakat başarısızlık herkesi mutlu etmeye çalışmaktır.
  • Benim yalnızlığım insanlarla doludur.
  • Görücü usulü bir aşk istiyorum; Görünce göresim gelsin, görmeyince ölesim.
  • Aşk, sen başkasın ile başlar. Hepiniz aynısınız ile biter.
  • Azla mutluluk, çokla didişmekten iyidir.
  • Adam dediğin sahiplenecek, Kadın dediğin sahibini bilecek.
  • Günün adamı olmaya çalışma, Hakikatın adamı olmaya çalış. Çünkü gün değişir, Hakikat değişmez.
  • Beni mahveden şey, Bana yalan söylemiş olman değil, Sana birdaha inanmayacak olmam.
  • Sen kimilerinin geçmişi, kimilerinin geleceği olacaksın, benim hiçbirşeyim ken..!
  • Keşkeklerim yoktur benim. Ne yaşadıysam ders alırım. İyide benimdir kötüde. Avutmaya çalışmam kendimi; Acizlerden değilimdir.
  • İnsanoğlu naziktir; Ağır sözü kaldırmaz. Eşek dersin kızar da; Sırtına bin,aldırmaz.
  • Her şeyi senin için var ettim." diyen Rabbine ; "Her şeyi senin için terk ettim.!" diyebilmektir; "AŞK"
  • Yitirdiğin her şeyde kazandığın bir şey var; kazandığın her şeyde biraz yitirdiklerin. Bu yüzden birileri hep ısınıp dururken dinmez üşümelerin.
  • Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.!
  • Kitap en ketum bir mürşittir.Öğretir,fakat öğrettiğini söylemez.
  • Seninle her yer cennet diyen sevgili..! Söyle şimdi hangi cehennemdesin?
  • Ağzından bal damlayan arının bile, Kıçında iğne var Ne güveni?
  • Dünya karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir.
  • Sana güvenen bir insana yalan söyleme. Sana yalan söyleyen bir insana asla güvenme.
  • İnsan sevdi mi, hemen ardından hayranlık duyar, korkuya kapılır ve korur.
  • Tek kişilik yalnızlıktan bir şikayetim yok Allah'ım! İki kişilik yalnızlıktan sana sığınırım.
  • Ölüyüm ama mezarda değilim, Diriyim fakat hayatta değilim.
  • Kadının gülmesinden erkeğin ağlamasından korkulur.
  • Kadınlar kocalarının güneş gibi olmasını isterler. Hem aydınlatıcı, hem yakıcı.
  • İnsanlık çok ilerledi. Artık görünmüyor.
  • Alim ile sohbet mercan incidir, Cahil ile sohbet her gün bir can incitir.
  • Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak !
  • Adam: Ne kadar güzelsiniz. Kadın: Ne yazık ki ben sizin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Adam: Öyleyse siz de benim yaptığımı yapın; yalan söyleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder