Flozoflardan İnciler

etkileyici-sözler-ilginç-çekici-sözler-çekici-sözler-kısa-anlamlı-çekici-sözle

"İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir".
[V. Hugo]

"Sevgili, arayıp da bulduğun birisi değil. Hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir".
[Can Yücel]

"Küçükken anneme mezarlıktan korkuyorum dediğimde 'ölüden değil, diriden kork' demişti. Zaman gösterdi ki; annem yine haklıydı".
 [C. Süreya]

"Uzaklık deyip de dert ettiğin nedir ki, Biz yaradanı da görmeden sevmedik mi" ?
 [Mevlana]
Boş boş seviyorum demekle olmaz; Göstereceksin sevdiğini, hissettireceksin.. yapamıyor musun ! O zaman yoldan çekileceksin.
[Can Yücel]

Gözlerini kaçırarak "seni hiç sevmiyorum" demekle gözlerinin içine bakarak "seni çok seviyorum" demek aynı şeylerdir.
[Aragon]

"Ne tuhaf.. İçimi acıtan da sendin, acımı dindirecek olanda" .
[K. Tazeoğlu]

Seni seviyorum"dan daha özel bir cümle de var: Sana güveniyorum. Çünkü herkes herkesi sevebiliyor; ama herkese güvenmiyor..
[C. Süreya]

Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, 'kendini bulmaktır'.
[Dostoyevsky]

"Acı çekmemiş bir ruh, mutluluktan ne anlar".
[G. Sand]   

"Bir kadın, sevdiği adamın başka bir kadın tarafından mutlu edildiğini görmektense, onu can çekişirken görmeyi tercih eder."
 [Balzac]

"İnsanın en çok tutamadığı sözler, kendine verdiği sözler olur hep".
 [Bukowski]

İnsan inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar yapabilir, diyorlar. Sanki inanmaktan daha muhteşem bir hata yapılabilirmiş gibi.
 [Sunay Akın]
"Aslında düşünmeye bile gerek yok. Ben kendimi biliyorsam, kendini bilmezlerin hakkımda söylediklerinin ne önemi olabilir ki" ?
 [Dylan]
"Kanayan yaralarına, kan dursun diye başka bedenler basarsan, sadece mikrop kaparsın".
[M.  Mungan]

"Tek noktaları sevmedim hiç. Benim için sadece üç nokta vardır. Çünkü tek nokta son'u, Üç nokta sonusuzluğu anlatır" ...
[N. Parra]

Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı, "Hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonra"..
[K. Tazeoğlu]

"Bazı alimlerin Allah'ı ispat etmeye çalışmalarına şaşıyorum. Allah"ın varlığı sabittir, sen kulluğunu ispat etmeye çalış".
[Mevlana]

"Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır".
 [Dylan]

Kabul ediyorum ! En büyük hatam, yüzüme gülen herkesi, kendim gibi sanmamdı..
 [P. Coelho]

"Bir güzellik yap kendine. Sadece sahip olduklarını düşün, mutlu ol onlarla. Sahip olmadıkların üzülsün seninle olamadıklarına".
 [P. Auster]

"Sahi nedir gençlerdeki bu lens merağı. Gözler de sahte olduktan sonra, insan neye bakıp inanmalı"..
[M. Kenter]

"Vasiyetimdir; herşeyimi zamana bırakıyorum".
[E. Ayhan]

"Sen bildiğim gbi kalmadın ama, ben unuttuğun gibiyim hala".
[M. Mungan]

"Aslında iyi insan ya da kötü insan yok. Bi insan var, Bir de insan olmayan"..
[A. Fawer]

Bu ülkede gazetelerin 2. sayfasında ünlülerin nasıl yaşadıkları, 3. sayfasında ünsüzlerin nasıl öldükleri yer alır..
[Can Dündar]

"Ölmek için doğmuştur ya insan; O yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever".
[L.N Tolstoy]

"Eğer bir insanı gerçekten unutmak istiyorsan onunla yaşadıklarını değil, onun sana yaşattıklarını hatırla".
[Çehov]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder