Ünlü Düşünür Sözleri

en duygusal sözle anlamlı kısa sözler   kısa anlamlı hikayeler  kısa hikayeler anlamlı kısa ve anlamlı sözler   en anlamlı kısa sözler    anlamlı kısa sözler aşk güzel sözler anlamlı sözler   çok güzel sözler anlamlı

♥ Ayağın taşa takıldığında “Allah kahretsin” bile dememelisin, dua etmelisin ki taşa takılan bir ayağın var”—Necip Fazıl Kısakürek
Herhangi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni; senin gibi olmak istediği halde asla senin gibi olmayacağını bilmesidir.—Victor Hugo
♥ Meşhur sözler ile sizde arkadaşınıza yada sevdiklerinize güzel mesajlar gönderebilirsiniz.
Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir.—Aşık Veysel
♥ “Ne kadar güzel” deme, “Ne kadar güzel yaratılmış” de. —Bediüzzaman Said Nursi
Herkesle konuşabilirsin ama sadece bir kişiyle rahatça saçmalayabilirsin.—Ruby Blue
♥ Altın olsam; değerimi herkes bilir. Ben basit bir “demir” olayım; değerimi sadece “anlayan” bilsin.—Şems-İ Tebrizi
İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler.—Montaigne
♥ Ne olursan ol. Ama önce nefsinin öğretmeni, vicdanının öğrencisi ol! Platon
Aklında bulunsun sevgilim; sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.—Can Yücel
♥ Moraliniz bozuk olduğunda “neden?” diyen değil, “neredesin!” diyecek insanlar olmalı yanınızda.—Gore Vidal
Ağlıyordum. O gidenler, “Sen iyi bir insansın.” diyordu ve hiçbiri de aslında “İyi insan” sevmiyordu.—Cemal Süreyya
♥ Düşmanın yoksa hayatta hiç başarılı olamadın demektir.—Ernesto Che Guevara
Seveceksen, yalnız kaldığında aklına geleni değil, hiç aklından çıkmayanı seveceksin!—Can Yücel
♥ Fazla ciddiye almayın bu hayatı, nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız!—N.F. Kısakürek
Bey adil olmalıdır. Ey hâkim, memlekette uzun müddet hüküm sürmek istersen, kanunu doğru yürütmeli ve halkı korumalısın. —Yusuf Has Hacib
♥ Hevesin gırtlağında kalır da sırtına vuran çıkmaz. Böyledir işte yalnızlık.—Kahraman Tazeoğlu
Ey can; kimseyi kırma. Sözden ağırı yoktur. Beden çok yükü kaldırır ama gönül her sözü kaldıramaz.—Hz. Mevlana
♥ Hayatta en zor şey de; insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.—William Shakespeare
Nasıl yaşarsanız öyle öleceksiniz, nasıl ölürseniz öyle dirileceksiniz.—Hz Muhammed (s.a.v)
♥ Umut verip güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını iki dünyada da veremezsin.—Hz. Muhammed (s.a.v)
Zengin, çok mala sahip olana denmez, zengin kalbi olana denir.—Hz. Muhammed (s.a.v)
♥ Geçer elbet efendim. Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; ama mutlaka geçer.—Oğuz Atay

♥ Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.—Cemal Süreyya
Keşke ben Allah kelimesinden başka, ağzından tek söz bile çıkmayan bir dilsiz olsaydım!—Necip Fazıl Kısakürek
♥ Allah nasip etmeyeceği bir şeyi hayal ettirmez.—Hz Osman (r.a)
Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç! Çünkü gerçekten sevseydin, beni seçenek yapmazdın.—Ayşe Kulin
♥ Kahverengi dallardan pembe çiçekler açtığına göre, ümitsizliğe gerek yok.—Hz. Mevlana
Bir insanın sana neler verebileceği değil, senin için nelerden vazgeçeceği önemlidir.—Hegel
♥ Ya açar Nazm’ı Celil’in bakarız yaprağına yahut üfler geçeriz bir ölünün toprağına, inmemiştir Kur-an bunu hakkıyla bilin, ne mezarlıkta okunmak ne de fal bakma için.—Necip Fazıl Kısakürek
Doğmak ve ölmek kolaydı, zor olan hayatın kendisiydi.—Tom Robbins
♥ Maalesef sen delisin, çatlaksın, sıyırmışsın. Ama sana bir sır vereyim mi; iyi insanların çoğu öyledir.—Alice İn Wonderland
Birbirimizi sevmemiz için, birbirimize benzememiz gerekmez. —Kazım Koyuncu
♥ Derdimi seviyorum. Biliyorum ki derdimi veren de beni seviyor. Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor. Sevilen çekmesin de neylesin. — Hz. Mevlânâ
Karıncaların sesini duyan rabbim, elbette gönüllerin feryadını da duyar. —Hz. Mevlana
♥ Bir kişi Allah’tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa Allah da onu başkasına muhtaç etmez.—Şems-İ Tebrizi
Derdimi seviyorum. Biliyorum ki derdimi veren de beni seviyor. Seven sevdiğinin nazını ölçüyor, sevilen çekmesin de neylesin.—Hz. Mevlana
♥ Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün. —Winged Creatures
Aklıyla övünen insan, hücresinin genişliğiyle övünen orjinalsozler.net mahkûma benzer. —Albert Einstein
♥ Kalbinde gerçek inanç ve cesareti olan her zaman kazanır. —Amir Khan
Özgürlük için gökyüzünü satın almanıza gerek yok. Ruhunuzu satmayın yeter.—Nelson Mandela
♥ Evet, belki de haklısın, sıfır’ın gücü yoktur. Ama unutma ki, sıfır’ın kaybedecek bir şeyi de yoktur!—Bob Marley
Topraktan geldik toprağa gideceğiz. Mühim olan; çamurlaşmamak.—Hz.Mevlana
♥ Yağmur olsan binlerce damla arasında bulur tutardım seni, çünkü korkarım, toprak aldığını vermiyor geri.—Cemal Süreya
Eğer güven varsa bir kalpte; o kalpte sevgi de bulunur, dürüstlük de.—Balzac
♥ Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.—Franz Kafka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder